Ovo  je bio jedan od dosta traženih postova, pa sam rešila ponovo da ga napišem. Volim da se šminkam na dnevnom nivou, tačnije obožavam! Kao što sam već u nekom postu rekla, ceo proces šminkanja me opušta.

Volim da eksperimentišem sa šminkom i da isprobavam nove proizvode.

Ovih dana testiram novi Vichy Slow Age serum. Koža mi jako lepo reaguje na njega. Lagan je, hidrira i ne masti. Koža je jako mekana i svilenkasta posle njega. Ukoliko pogledate listu sastojaka videćete da se na početku nalaze sve sami spf-ovi( za detaljnu analizu sastojaka kliknite ovde), što je odlično jer sunce jeste jedan od glavnih uzroka starenja. Serum je jako dobar za dnevnu varijantu i kao podloga za šminku. Dopada mi se što je stavljeno toliko zaštitnih faktora jer mi se čini da je na našim prostorima neuobičajeno stavljati spf na lice svakog dana u bilo koje doba godine. U tom smislu mislim da jeste revolucionarni proizvod, ali ne smatram da može da učini čuda za vašu kožu.
Nakon podloge, nanosim La Roche Posay Effaclar Duo+ Unfiant kremu tako što mešam light i medium nijansu. Mislim da je odličan za svaki dan, fino ujednači ten i blago matira. Nanosim je Sephorinim beauty blenderom koji je fenomenalan, vrlo vazdušast i lako se radi sa njim. Više o kremi možete pročitati ovde.
Sledeći korak je iscrtavanje obrva. Kako imam vrlo delikatne obrve (čitajte nemam ih), dosta pažnje posvećujem popunjavanju istih. Imam vrlo neodredjen oblik obrva i ne rastu do kraja, tako da je pravi izazov nacrtati ih da izgledaju prirodno. Prvo koristim Benefit Abracadabra Brow Conditioning Primer koji je u obliku gela da bih učvrstila obrve kako ne bi bežale na sve strane. Nakon toga ih blago iscrtavam Benefit Abracadabra Brow olovkom u nijansi broj 5 i za kraj sve fiksiram Sephorinim Brow Builder gelom, koji je takodje vodootporan. Ovo je dobitna kombinacija za mene.
Posle iscrtavanja obrva slede oči. Kao podlogu nanosim Sephora Beauty Amplifier podlogu za senku u kamenu. Nikada do sada se nisam susrela sa ovakvom vrstom prajmera. Utisci su za sada ok, nisam preterano oduševljena. Mislim da može da prodje sa kvalitetnim senkama, ali sa nekim slabo pigmentovanim teško. Koristim nove Max Factor Masterpiece Nude Paletu. Ne mogu da vam opišem oduševljenje ovom paleticom. Boje su fenomenalne, pigmentacija sasvim okej, pakovanje je božanstveno. Ta zlatna je čini luxe komadom. Ovo je jedna od onih go to paletica. Mala, zgodna za poneti i tu su sve boje koje su vam potrebne. Četiri mat senke (koje nisu baš potpuno mat jer imaju čestice koje se presijavaju) i četiri sedefaste. Moja je u nijansi 01 Capuccino Nudes, postoje još dve paletice Rose i Golden Nudes. Mislim da će ove paletice biti pravi hit. Od mene imaju preporuke.

Koristim Sephorin ajlajner - pigmentovan, dugotrajan, precizan i lak za korišćenje.
Vraćam se ponovo na lice i na bubuljice (ako ih ima) nanosim Max Factor Pan Stick. Korektor koji meni mesecima stoji u fioci, kupila sam ga razočarala se, a zapravo nisam umela da ga koristim. Možda sam vam pisala da mi je šminkerka za veliku maturu nanela na celo lice ovaj korektor. On je prekrio sve moje bubuljice i koža mi je fantastično izgledala.
Pokušavala sam prstima  i četkicom da ga nanosim i to nije  lepo izgledalo. Onda sam pokušala da ga nanesem bjuti blenderom i uspelo je! Ne vidi se na koži i fantastično prekriva.
Sve bubuljice, flekice i crvenilo prekriva, apsolutni must have! Od mene sve preporuke.

Nakon toga stavljam Aura Fit Me korektor na podočnjake. Fino prekriva, nije suv, odličan za te pare.
Na donji kapak stavljam tamniju senku odmah ispod waterlina kako bih definisala oko. Nakon toga ide maskara. Nanosim Makeup Forever maskaru i time završavam oči.
Stavljam moj omiljeni NYX tečni hajlajter beauty blenderom u vrlo maloj količini na vrh jagodica pre setovanja trasnparentnim puderom.
Onda ide setovanje Sephorinim Beauty Amplifier puderom u kamenu koji je odličan. Matira, ne vidi se na koži i ide rame uz rame sa omiljenim Artdecovim transparetnim puderom u prahu koji je moj favorit. Imam izuzetno masnu kožu i drži me neka 2, 3 sata matiranom što je veliki uspeh, inače bih se prosijala kroz pola sata.
Nakon toga radim blage konture mat braon senkom. Onda Aura rumenilo u nijansi Glorius Cheeks. Moje ride or die rumenilo. Volim da kombinujem rumenila, a on je uvek u igri. Vrlo jedinstvena i neobična boja koja pristaje svim tonovima kože. Volim da mešam rumenila, tako da posle ovog dodam malo Sephorinog Charmed No27. Nakon toga stavljam malo Sephorinog bronzera na celo lice.

Završavam sa ustima. Olovka je neizostavni deo mog makeup rituala i usta uvek uokvirujem. Koristim Essence olovku u nijansi 04, vrlo pristupačne i dobre olovke. Preko olovke stavljam Bourjois Rouge Velvet tečni mat ruž u nijansi Pink Pong.

Kako izgleda vaša makeup rutina?