Mislim da ne postoji osoba koja nije probala čuvenu Effaclar Duo kremu. To je krema koju ili volite ili  ne volite, ne postoji izmedu. Spadam u prvu grupu i bila sam veoma uzbudjena kada su me iz La Roche Posay-a pitali da prva isprobam inovaciju pomenute kreme.

U pitanju je  Effaclar Duo+ Unfiant, rešili su da noćni tretman spoje sa toniranom kremom. Od ovakvih proizvoda se obično ne očekuje puno jer se promaši nijansa, a pokrivne moći skoro da nema. Ovde je potpuno druga priča, začudili biste se koliko dobro prekriva. Mogu da je uporedim sa Exfoliac toniranom kremom i kažem da bolje prekriva od nje i da su nijanse mnogo bolje odradjene, nekako neutralnije. Iako dolazi u samo dve nijanse (Light i Medium), jako lepo se prilagodjavaju boji tena. Meni je koža lica uvek svetlija, pa mi i sada odgovara svetlija nijansa, s tim što to malo korigujem bronzerom.

Što se tiče sastojaka, sve je isto sem što je dodat još jedan, Procerad ceramid koji ubrzava eliminaciju bubuljica.
Niacinamide koji deluje protivupalno, LHA i Salicilna kiselina koje imaju keratoličko dejstvo, laički rečeno, uklanjaju mrtve ćelije sa površinskog sloja kože, čiste pore i ublažavaju upalu. Linoleična kiselina koja redukuje lučenje sebuma.

Kao što rekoh, pokrivna moć ide od blago ka srednjem, što je pohvalno za kremu ovakvog tipa. Ublažiće crvenilo i blago će matirati, izgleda kao vaša koža ali još lepše! Za neke veće nepravilnosti biće potreban korektor. Što se tiče samog učinka na bubuljice, mislim da ne može delovati isto kao sam Effaclar Duo, može ublažiti crvenilo i držati stanje pod kontrolom, ali mislim da ne može redukovati bubuljice u toj količini kao sam tretman.

Ako imate problematičnu kožu možete je nositi na dnevnom nivou umesto pudera da sve držite pod kontrolom i budete sigurni da vam lice neće poludeti.

Preporučena cena kreme je 1890 dinara i možete je naći u svim bolje snabdevenim apotekama.

Za sve nedoumice u vezi sa problematičnom kožom posetite sajt Free From Spots.
Za kraj vam ostavljam kratak video u kojem je nagradna igra! Na kraju videa ćete saznati o čemu je tačno reč.

U nekoliko navrata sam vam pominjala da imam u planu i YouTube kanal, ovaj video će označiti povratak na isti. Ne budite strogi, snimala sam se prvi put posle dve godine i moram priznati da nije bilo tako lako kao što sam očekivala. Nadam se da ćete uživati.


Follow

Da li koristite Effaclar Duo? Kakvi su vaši utisci? Šta mislite o inovaciji?