Moje vreme je došlo! Vreme toplih čokolada, ušuškanih džempera i hladnog vazduha.. Da li vam je nedostajalo koliko i meni?
Napokon sam ušla u omiljeni džemper. Odlučila sam da će ove jeseni u mom ormaru preovladjivati tri boje: crna, siva i camel (bela se podrazumeva). Mnogo mi je drago što sam uzela ovaj džemper. Izuzetno je mekan, prijatan i boja je savršena. Volela bih da je za nijansu masivniji da mogu da ga nosim kao jaknu, ali poslužiće za layering.

Da li ste primetili tašnicu? Sećate se priče sa mora o pijaci? E pa ona je ta! Mnogo je lepa, a smešno je plaćena.  Nisam je nosila jer su cirkoni bili srebrni, a ja uglavnom nosim zlatne detalje. Ofarbala sam ih u crno i problem je rešen! Sad mogu da je nosim. Da li vam se dopada?
Top - H&M
Džemper - Zaful
Pantalone - Pull&Bear
Čizme - Pull&Bear
Tašna - No brand
Sat - Oozoo
Čoker - Zaful

Fotografije: Jelena (Beautyfineprint)

Follow