Jako mi je čudno kad pomislim da sam bila ona osoba koja ne voli da se slika. Sad bez ikakvog problema stajem ispred objektiva. Došla sam na ideju da sa vama podelim par saveta kako da se ponašate ispred objektiva.

#1 Neka vas slika osoba 
koju poznajete.
Mislim da je ovo jedan od presudnih faktora za dobru sliku ukoliko ste početnik. Kada nemate puno iskustva. može biti zastrašujuće da vas slika osoba koju ne poznajete. Dan danas, kada se prvi put slikam sa nekim nije mi toliko prijatno, ali to uvek okrenem na šalu i posle par fotki se opustim. Neka to bude drugarica, drug, ne mora nužno da bude fotograf. Izveštićete se oboje. Dobar fotoaparat radi pola posla!


#2 Hodajte!
Primetićete da svi modni blogeri, najviše imaju slika u hodu. Hodati nije teško zar ne? Na ulici ili trotoaru, nije bitno. Bitan vam je ugao i svetlost. Ovo radi, verujte.

#3 Pravite se da radite nešto.
To je Jelenina i moja krilatica, kad nismo sigurne šta ćemo, prosto se pravimo da nešto radimo. Nameštajte kosu, vratite naočare na mesto, nameštajte sako, opcija je bezbroj, budite kreativni!

#4 Krećite se!
To će vam reći svaki profesionalni fotograf. Budite spontani i krećite se, a ako im se nešto posebno svidi oni će vam reći da stanete. Probajte, nećete verovati koliko dobre fotografije mogu da budu!