Basics, basics, basics.. It's all about the basics! Smatram ih i statement komadima, uvek su sigurna opcija, ali uz dobro kombinovanje, drugačija!

Nisam imala previše inspiracije i odlučila sam se za sigurnu opciju. Nedostajao mi je crveni karmin i crveni nokti. Ovih dana sam stalno u fazi nekog eksperimentisanja i zaboravila sam na dobar stari crveni karmin. 

Sigurna varijanta se sastoji iz košuljice na pruge, sandalama i šorcem propraćene detaljima. Priznaćete da izgleda i više nego obično.

Košuljice na pruge će uvek biti u modi, ne oklevajte da sebi nabavite jednu. Uz crne sandale i crni šorc izgleda vrlo elegantno, a poseban šmek celoj kombinaciji daje čoker.
Košulja - SheIn
Šorc - H&M
Sat - Mockberg
Naruvkica - The Peach Box
Torba - H&M
Ogrlica - Zaful
Sandale - Pink Basis

Fotografije: Jelena (Moj Neseser)