Svi mi koji pišemo blog se često nađemo u okruženju koje nas ne razume. Nekad pređemo preko toga, a nekad nas to obeshrabri. Odlučila sam da napišem nekoliko stavki koje uvek treba da se setite kada se nađete u tim situacijama.

#1 Give yourself credit you deserve!
You Are Not Lucky, You Are Worthy!
Dobro zapamtite tu rečenicu, niste vi tamo neka srećnica kojoj je upala kašika u med. Vi ste to sami zaradili I zaslužili, svojim trudom I vremenom. Nebrojeno puta su mi se ljudi smejali I prozivali što dobijam stvari preko bloga, praćeno rečenicom “I ja ću da napravim blog” ili “I meni bi sigurno poslali kad bih otvorila blog” I ona najčešća “Ma ti se samo slikaš I onda ti daju stvari”.
Ne mogu da kažem da me sve to I dalje ne pogađa, ali pokušavam da pređem preko toga I sublimiram u lepu stvar I nadahnem vas da zajedno budemo jači I manje osetljivi.
Nemojte dozvoliti da vas tuđe reči pogađaju i uvek se setite zašto ste pokrenuli blog i da ste za sve vi zaslužni. Zapamtite da pored tih malicioznih ljudi ima više onih koji vole i cene vaš rad. 

#2 Progovorite, zauzmite svoj stav!
Nemojte da se plašite drugih i da dozvolite da vas uzimaju zdravo za gotovo. Sama se često vodim time jer ne želim da se upuštam u rasprave, ali svakako smatram da svako treba da ima svoje ja.

#3 Setite se zašto ste započeli blog. 
Kad dođu crni dani, kad se umorite, setite se zašto ste počeli. Iz ljubavi prema kozmetici, modi, hrani.. Ništa drugo više nije važno, nikakvi rokovi ili drugi ljudi. Ako nema onog divnog osećaja nakon objavljenog posta znači da negde grešite. Stanite malo i vidite u čemu je problem.

#4 U redu je uzimati pauze.
To ne znači da ste gubitnik. Važno je pronaći balans. Kao što sam u prethodnoj stavci navela, uvek je važno da se setite zašto ste počeli, to je ono što će vas uvek gurati. Odmorite se malo od online života. Zaboravite na internet i kompijuter na par dana. Ne moraju to da budu duge pauze. Sigurna sam da ćete se posle tri dana uželeti svega i poželeti svoj zauzeti život natrag.

Ph by Simona Andrejic