Pre nego što predjemo na druge komade odeće želela sam da vam predstavim još jednu ogrlicu koju volim da nosim.
U pitanju je ogrlica iz H&M-a. Jednostavna, a upečatljiva i laka za kombinovanje. Volim da je koristim kao "povezivač" stvari.
Na drugoj kombinaciji možete videti kako sam povezala ogrlicu sa crnim šorcem i razbila monotoniju prljavo roze boje. Cela kombinacija je dobila oblik sa njom, bez nje bi bila bezlična.
Isto to sam uradila i na trećoj kombinaciji, gde sam razbila šarenilo haljinice i povezala torbicu i baletanke.
Dok sam na prvoj razbila crnilo i povezala motive džempera sa ogrlicom.

Za kraj ću podeliti sa vama par saveta kad nosite ogrlice:

  • Na šarenu odeću nosite jednostavne i jednobojne ogrlice;
  • Kad nosite šarenu ogrlicu, gledajte da odeća bude svedenija kada su u pitanju boje;
  • Nemojte nositi velike mindjuše uz statement ogrlicu, neće izgledati lepo; Izaberite naušnice koje idu tik uz uho i koje se slažu uz ogrlicu;
  • Pazite da rub izreza oko vrata od bluze koje nosite bude odgovarajući kad ga kombinujete sa ogrlicom. 
  • Pokušavajte da "povezujete" ogrlicu sa stvarima, kao što sam ja u sledećim kombinacijama.
Prva fotka: Jelena (Beautyfineprint)
Poslednje dve: Jelena (Moj neseser)