Prošli put sam vam pisala o tri aplikacije bez kojih ne mogu da zamislim blogovanje kada je u pitanju inspiracija. Sada sam rešila da podelim sa vama koje to aplikacije koristim kada preradjujem slike za instagram ili blog.

Prvi program koji najviše koristim za preradjivanje slika za blog jeste Photoshop CS6. Moram priznati da sam u početku izbegavala da ga koristim jer nisam znala kako, sve mi se činilo previše komplikovano. Sada je to već druga priča, postao mi je nekako najzgodniji za sredjivanje slika.

Pored Photoshopa obožavam da se igram u Lightroom-u. To je program koji sam dugo jurila po netu i nikako nisam uspevala da ga skinem. Sad kad jesam ne stajem sa preradjivanjem slika. Svidja mi se ta šarenolikost u preradjivanju i efektima, nisam ni znala da postoji toliko opcija, da pored ekspozicije. senki, brightenesa, senki postoji i intenzitet beline, crnila.. Da svakoj slici možete da date određeni ton boje, a da ne izgleda ludo. Zanimljivo je udubiti se u celu priču malo više. :D

Program koji sam u početku najviše koristila za sredjivanje slika i pravljenje kolaža jeste Fotor, u pitanju je besplatni online program koji možete skinuti i na vaš kompijuter. Vrlo je jednostavan za korišćenje i bolji mi je od svih ostalih poput PicMonkey, PhotoScape-a i ostalih. Ako ste početnik i ne želite da se upuštate u preveliku filozofiju oko preradjivanja slika ovo je prava stvar za vas.

VSCO Cam mi je omiljena aplikacija za preradjivanje slika na Instagramu! Kad slikam za IG najčešće slikam preko njegove aplikacije jer slikam u obliku kvadrata i tačno znam kakav kadar želim. Obožavam i njihove efekte, čini mi se da nijedna aplikacija nema tako dobre. Omiljeni su mi F2 i M3, super mi je opcija što može da se podešava intenzitet efekta.

Perfect 365 jeste još jedna aplikacija koju koristim za preradjivanje slika, tačnije selfija. Dodam sebi malo maskare, ispeglam lice, dodam rumenila ako sam kao duh. Ljudi često preteruju sa ovom aplikacijom pa se vidi da su dodavali na sebe veštačke trepavice, ali ja to volim da držim na minimalcu. Retko ćete primetiti na mojim selfijima da sam dodala sebi rumenila, a to skoro uvek radim jer se nikad ne vidi dovoljno. Ovom aplikacijom bih volela da zamenim Facetune aplikacijom koju svi hvale i čini se baš dobrom i mnogo zanimljivijom od ove. Videla sam je kod Desi Perkins i u skorije vreme je moram isprobati.




Koje aplikacije vi koristite za preradjivanje slika? Imate li neku preporuku?