Nikada nisam pisala ovakvu vrstu postova jer sam smatrala da su nepotrebni i ne služe ničemu. Sada uvidjam da sam pogrešila. I ne ovo nije, "New Year, new me" bullshit. Samo sam želela da vam saopštim moje ideje i planove, kako bi predstavljale neku vrstu online podsetnika.  Svake godine ulazim u novu entuzijastična i puna ideja, koje nestanu isto tako brzo i entuzijastično kao što su došle. Ideje samo prodju kroz glavu, nezapamćene i nezapisane. Verovali ili ne, ove godine sam sela i napravila listu postova i želja koje hoću da sprovedem u delo.

Želim da ova godina bude drugačija. Interaktivnija, sadržajnija i bolja od prethodne.

Ovo su neki od mojih planova što se tiče bloga:
  1. Volela bih da budem aktivnija Ovo je verovatno prva zapovest koju svi mi blogeri redovno kršimo. I svaki put kad damo obećanje da ćemo redovnije pisati, mi samo odemo u veći tajac. Radiću na tome da ova godina bude redovnija od prošle.                                                                                                                                                                                     
  2. Da se više fokusiram na modni segment Uvek sam volela modu, ali uz borbu sa bubuljicama je uspeo da pretegne kozmetički deo. Zato bih volela da se sada, kad sam rešila svoj problem sa licem, fokusiram na ono što želim od početka, a to je moda. Ovog puta ćete imati priliku da upoznate moju drugu stranu.                                                                                    
  3. Da nastavim aktivno pisanje rubrike "Puškice za masnokošce" Blog je nastao kao moj dnevnik o borbi sa bubuljicama i prosto ne bi bilo u redu da prestanem da delim svoja iskustva sa vama. Mislim da je ova rubrika pravi pogodak i lepo osveženje starih tema.                                                                                                                                                                                                                                           
  4. Da počnem sa pisanjem lifestyle rubrike  Već neko vreme razmišljam o uvođenju lifestyle sekcije. To bi bila kratka rubrika u kojoj bih obrađivala svakodnevne teme. Ne bih previše svaštarila, ali bih volela da imam prostor na blogu u kome mogu da pričam i o nekim drugim stvarima.                                                                                                                                                                                                                                                                                          
  5. Da ponovo aktiviram You Tube kanal   Ovo bi već bio dugoročni cilj. Neki znaju da sam pre dve godine bila aktivna na YT i ne bih želela potpuno da ga napustim. 
Nikad nisam bila tip osobe koja voli sve da isplanira i organizuje, ali počinjem da uvidjam da je to neophodno. Organizacija jeste ključ svega. Sve može da se postigne, samo ako se dobro isplanira.

Koji su vaši planovi za 2016. godinu?