Rešila sam da sa vama podelim mesta gde svakodnevno pronalazim inspiraciju kada je u pitanju
blogovanje.

Pinterest je oaza inspiracije! Tu je kada sam tužna pa se tešim motivacionim porukama, kada tražim svoju sobu iz snova, kada mi fali inspiracije za slikanje, kada ne znam kako da iskombinujem stvari.. Ima rešenje za sve! Preko fantastičnih fotografija možete doći do dosta dobrih i kvalitetnih tekstova. Koristim je isključivo preko telefona.

Često mi se dešava da ostanem bez inspiracije i u skorije vreme sve više vremena provodim na Bloglovin'u.
Sigurna sam da znate o čemu se radi. U pitanju je aplikacija preko koje pratite blogove.
Do skoro uopše nisam imala naviku da ga koristim ali u poslednje vreme se to promenilo. Svakodnevno hvatam sebe kako sam na Bloglovin'u i tražim inspiraciju za postove. Imam ga i na telefonu, ali mislim da je mnogo bolje podešen za korišćenje na laptopu.  Od sve tri aplikacije ova mi se čini kao najpodesnija za iznalaženje ideja za postove. Ima za svakog po nešto. Najviše volim da istražujem po Beauty, Fashion, Art, Photography i Design sekciji. Pronašla sam i dosta korisnih saveta za samo blogovanje. Definitivno zaslužuje više pažnje, iako ga većina nas zapostavlja.

Lookbook je zajednica koja okuplja modne blogere i sve one koji vole i prate modu! Tu se svakodnevno kače outfit kombinacije koje članovi lajkuju i komentarišu.
Kada ste u blokadi, sigurna sam da ovde možete da nadjete pregršt ideja za kombinacije. Veoma je laka za korišćenje i pretragu. Odlično je rasporedjena, ima sekcije po stilovima i dogadjajima. Možete čuvati kombinacije koje vam se svidjaju. Meni je uvek zanimljivo da gledam kako se blogeri oblače za nedelju mode. Takodje je imam na telefonu i kompijuteru, ali je zgodnija za korišćenje na laptopu.

Gde vi pronalazite inspiraciju?